התאימי לך חזיה

התאימי לך חזיה - Olla Lingerie Online

בשנים האחרונות החזיה זוכה לעדנה והיא כבר לא משהו שמסתירים מתחת לבגדים אלא היא פריט אופנתי המעניק נוחות ובטחון לאשה המודרנית. חזיות יפות בהחלט יכולות להיות גם חזיות נוחות. כדי לא לטעות בבחירת החזיה, יצרנו מדריך לגבי כל דגם וטיפים חשובים ולא לשכוח- הכי חשוב להשתמש ביצירתיות ולהעז.

חזיית משולשים

דגם עדין וסופר נשי, אידאלי למי שמחפשת חזיה נוחה שלא מגדילה את החזה. רוב חזיות המשולשים הן חזיות ללא עצם אך תופתעי לגלות שהן תומכות בחזה - לתמיכה גבוהה יותר, בחרי בדגמים עם כתפיות עבות יותר ורצועת תמיכה עבה יותר מתחת לחזה.

חזיית משולשים

חזיית פושאפ

אם את רוצה ללבוש בגד עם מחשוף עמוק ואת רוצה להגדיל את מראה החזה ולהרים אותו, חזיית פושאפ היא הנכונה בשבילך חזיות פושאפ

חזיית סטרפלס

דגם הנועד לחולצת או שמלת סטרפלס ומגיע לרוב עם רצועות שאפשר לחבר כאשר לובשים בגד אחר. לכל חזיות הסטרפלס צדדים רחבים ומרקם מובנה היטב לתמיכה טובה יותר שכן התמיכה לחזה היא רק בהיקף. רוב חזיות הסטרפלס הן חזיות מרופדות. שימי לב – ככל שמידת החזה גדולה יותר כך הסיכוי שתצטרכי לבחור בחזיית סטרפלס מרופדת הוא גבוה יותר (המלצה שנכונה לחזה גדול רק במקרה של חזיית סטרפלס)

חזיות סטרפלס

טופים

דגם זה הוא יקיר הנשים! ללא קרסים/רוכסן, עם כרית נשלפת או ללא כרית, הטופ הוא סופר נוח ורבגוני ויכול לשמש גם כחולצה או מתחת לקרדיגן, בקטגוריה זו תוכלי למצוא מידות חזייה קטנות, חזיות מיוחדות וגם חזיות כותנה או מודל, טופ מיוחד יכול להחליף חזיה לשמלה עם גב פתוח (שכן הטופ יכול לבצבץ ולהוסיף עניין לגב החשוף).

טופים עם או בלי כרית